15 Ocak 2011 Cumartesi

Keçe Oyun Halısı


Son günlerde keçeye merak saldım..Her gün gidip gelip rengarenk keçelerimi seyreder oldum..
Kıyamıyorum da onlara, ne yapsam diye internete bakarken üstteki oyun halısını buldum..
Bir anne minik bebişi için bunları keçeden hazırlamış..İnsan figürleri de cırt cırtlı, istediği yere yapıştırsın diye..
Çok hoşuma gitti bu halı..Hemen  hazırlıklara başladım..
Bu tip bir oyuncak soğuk kış günlerinde değişik bir alternatif olur diye düşünüyorum..
Hem de el emeği bir oyuncağın yerini başka ne tutabilir ki?
Tabi tek sorun benim bunu yapmam(hele de acemi bir keçeci olarak) ne kadar sürer?
Kış biter mi ben yapana kadar?..:))

15 yorum:

ayşegül dedi ki...

harikaaa,

yahu bu keçeler nerede satılır hiç denk gelmedim.

büşra dedi ki...

ama bu fotodaki keçe çok ince, polar mı yoksa?Ben de bir acemi keçeci olarak oğlumun odasının duvarına rakamlar yaptım.Henüz asmadım ama, istediğim zaman sıralanışlarını değiştirmek için cırt cırtlı yaptım, rengarenk ve büyük rakamlar.Çok güzel oldu :)
Sana da kolay gelsin, vaktin varsa bitiriverirsin hemen.Zevkli oluyor yapması, kolay gelsin.

Hande dedi ki...

Ayşegül, genelde yün satan yerlerde var, internetten de pasajdan falan alabilirsin..

Hande dedi ki...

Büşra ben de aynı şeyi sormuştum yapan hanıma keçe olduğunu söyledi..İnce keçeler oluyor, hem de epey ince, sanırım onlardan.Bence yünlü ince kumaşlara da olur..Kumaş satıcılarından bulabilirsin..

hayallerimin izinde dedi ki...

el emeği kokuyoo..
şimdiden çok güzel olacağına eminim..

çakıltaş dedi ki...

şu keçeleri bi ben sevmiyorum:> ama bu cırt cırtlı oyun halısı güzel fikirmiş gerçekten,sevdim

neselihaller dedi ki...

merhaba,

Kabiliyetsizin önde gideni olmama rağmen şu keçe işlerini o kadar sık görmeye ve de beğenmeye başladım ki sanırım deneyeceğim..<eşim gene çok eğlenecek :-)

Sevgiler

Hande dedi ki...

Hayallerimin izinde:İnşallah olur ne zaman olur onu bilemedim ama..
Çakıltaş gel seninle birlikte yapalım bundan kızlara..
Neşeli haller:Ben de göre göre sevdim ..Aslında fonksiyonel olduğu için yapmayı düşünüyorum..

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Çok güzel bence eğlene eğlene yaparsın bitiverir.

SERRA dedi ki...

Kış bitmeden yaparsın bence:)çok zevkli böyle şeyler tek sorun Beril uyanıkken yapılabilir mi? iğne, makas , bücürlerin en sevdiği techizatlar arasında:)SEVGİLER

Hande dedi ki...

Kaymaklı kadayıf:inşallah diyelim..:))
Serra:Zaten sorun da burada, Beril'in uyuduğu zamanlarda yapabilirim o zamanlarda yapınca uzun sürmesi muhtemel..

kekik dedi ki...

gerçekten çook güzel görünüyor ama yapması yetenek istiyor sanırım:(acaba becerebilir miyim diye soruyorum kendime.yapanların eline sağlık:)

sevgiler

uğurlu gelecek dedi ki...

çok güzelmiş ya.. kış bitmeden biterde fıstık oyalanır inş.

anne kaleminden dedi ki...

çok güzelmiş gerçekten :) ben de bir çok versiyonunu gördüm keçeli çalışmaların, vaktim olsa mutlaka deneyeceğim şeyler arasında :) kolay gelsin hande..

inci çiçeği dedi ki...

ayy çok güzeller:))

Related Posts with Thumbnails