1 Ocak 2011 Cumartesi

Bir Yeni Yıl Sabahı

Yeni yıl sabahlarını severim..Sanki herşey yenilenir, hava bile soğuktur ama temizdir..

Bazı seneler nöbetçi olup sabahın yedisinde hasta bakmışlığım, hatta kanal tedavisi yapmışlığım vardır..Üstelik garaj kapısının önüne park eden arabayı bulmak mümkün olmadığından işe taksiyle gidip, işten dönüşte aynı arabanın kıpırdamadığını görüp şaşırmışlığım da vardır..

Fakat dün sabah kalktığım saat tüm bunları geride bıraktı..
Beril sabah gayet enerjik bir şekilde saat 05:00'de uyanmıştı..Haydi anne oynayalım diye hop diye yataktan atladı..
Tabi ben daha ne olduğunu anlayamadan kendimi salonda buldum..
Benim kuzum son birkaç gündür yine ishal ..Biraz da onun keyifsizliği vardı belki üstünde, belki de karnında gaz falan vardı...Neyse sonuç itibariyle kendisini uyku tutmamıştı.. Biz de henüz insanlar eğlenceden yeni dönerken, kalkmış oyun oynuyorduk..Bir saat kadar oynadıktan sonra zorla sallaya sallaya ancak uyutabildim kuzuyu..
Kısacası unutulmaz bir yılbaşı sabahıydı benim için..:))

8 yorum:

SERRA dedi ki...

canım merhaba
çok şaşırdım Beril'in tekrar bu kadar kısa sürede rota virüs geçirmesine , olacak iş değil ,bir de dezenfekte ettin o kadar, adenovirüs kulak,burun boğaz enfeksiyonu değil mi?
nasıl kaldırsın yavrucak zaten yeni atlatmıştı:((üzüldüm, biz iyiyiz, beş tane enjeksiyon ile çıktık hastaneden..şimdi hastaneye yaklaşınca anlıyor, ağlamaya başlıyor..öpüyorum hepinizi, mutlu yıllar..

Adsız dedi ki...

Ah bu çocuklar yılbaşı falan onlar için hiç önemli olmuyor..Aylin

İpek Saygın dedi ki...

Bizimki de neredeyse aynı saatlerde ayaktaydı canım ,üzülme normal..:))

Adsız dedi ki...

Bloğunuzu yeni keşfettim ne kadar beğendim bilemezsiniz hemen ben de bir blog açma kararı aldım haberiniz olsun..
Ümit Sevilen

çakıltaş dedi ki...

defne de bi üç iki gece ateşlendi hep de yılbaşı gecesi toparladı... çok gemiş olsun! mutlu seneler...

Adsız dedi ki...

yeni yıl fda neler yaparsan öyle geçer derler ya, yani böyle bir gyik vardır ya, umarım beril kuşu bütün bir sene 5:00'te uyanmaz:)
kaan da sabahları 7 civarı uyanmaya çalışıyor. ben de sallıyorum 1 saat kadar daha..demek ki hepsi böyle yavruların
her şeyin gönlünce olacağı önce "sağlıklı" bir yıl olsun
öpüyorum seni ve beril'i, uzaktan:)

Özlem dedi ki...

yazınızı okuyunca çalışmayı özlediğimi farkettim. herkese özlemedim iyiyim böyle diyordum ama özlemişim işte..

Hande dedi ki...

Sevgili Özlem bebek büyüsün biraz acele etme boşver..Bu zamanların geri dönüşü yok çünkü..

Related Posts with Thumbnails