24 Ocak 2010 Pazar

Atta çantası Part 2


Efendim sevgili Defne'nin annesi demiş ki çantanızda neler var neler yok bir görelim..

Biz de döktük çantamızı..Zaten sıklıkla tek çanta halinde geziyoruz..

İlgili yazımda  kısmen anlatmıştım atta çantamızın içindekileri..Belki değişiklikler olmuştur eskiye oranla diye gün itibariyle resimledim sizler için..

Soldan sağa sayalım:

1.Anahtarlık
2.Kalem
3.Telefon
4.Güneş kremi yüz için(kış günü bile taşıyorum sevgili dermatolog dostlarımın gözleri yaşaracak)
5.Tarak
6.Alt açma bezi (İçinde 2 adet prima)
7.Islak mendil
8.kağıt mendil
9.mini boy pişik kremi
10.Beril'in kışlık eldivenleri
11.Emzirme önlüğü
12.Emzik(Dışarı çıkarken 2 adet daha ilave ediliyor )
13.3 adet önlük (malum hatun bol bol kusuyor)
14.GNC poşetinin içinde 2 takım kıyafet bulunmakta
15.Cüzdan
16.Çantamsı bavulumuz (hakkında 2 blog yazısı yazılan atta çantası...

Sevgili dostlar yazmak isteyenler yazsın,ben bağlayıcı olmayayım..Hadi dökün çantaları ..:))

4 yorum:

Defnenin Annesi dedi ki...

Alt acma bezi (ögrenmis oldum) ne denildigini bilmiyorumdum, bazen su alt acma seysi deyip duruyorum evde birinden isterken :-) yine birsey ögrenmis oldum...

ödülmü gördüm canim, cok tesekkürler... Hemen bir post yazacagim...

Karli istanbuldan sevgiler...

Hande dedi ki...

Canım biz teşekkür ederiz sayende çantamızın içini görüntülemiş olduk ,bana kalsa üşenip yapmazdım sevgiler...:))

uğurlu gelecek dedi ki...

kusuk yüzünden bizde bavulla dolaşıyoruz maalesef söyle ufacık çantayla dolaşanlara imreniyorum:)

Hande dedi ki...

Şekerim walla yapalım küçük çantalar,yüksek topuklar ve şık elbiseler geride kaldı..:))

Related Posts with Thumbnails