22 Ekim 2009 Perşembe

Atta çantası


Başlı başına bir blog yazısını ayırmak lazımdı atta çantasına..Eskiden de çok küçük çantalarım olmadı benim..Ama bizim atta çantası kadar da bavul tarzı çanta taşımışlığım da yoktur..Eski çantanın içeriği oldukça farklıydı ,bir sürü makyaj malzemesi ,parfüm,tarak,ayna,sakız,ıvır zıvır...
Ama şimdi cüzdanımı bile almadan çıktığım oluyor..Geçen gün markete gittim ,bir güzel alışverişimi yaptım kasaya geldim, bir baktım cüzdanım yok ama yedek bebek bezim vardı o başka..Malesef bebek bezi kabul etmiyorlarmış..Bir koşu elimde bebek arabası (bahsedilen koşuya yüksek bir yokuş dahildir)eve dönüp ,arabada uyuyan Berili en alt kattaki komşu teyzeye emanet edip evden cüzdanı aldım..Tekrar markete döndüm..Hayatımda ilk defa markete gidip de Aa cüzdanım yokmuş demiş de oldum...
Aslında atta çantasının içeriğinde öyle çok şey var ki( 2-3 bebek bezi,alt açma örtüsü,bir takım bebek kıyafeti,2 önlük,eldiven,kusmuk bezleri,emzik kutusu ve emzikler,2 değişik çeşit ıslak mendil,kağıt mendil,ufak bir havlu,şapka,patik,yelek,hırka,vs..)çok normal cüzdanın olmadığını fark etmemek...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails