30 Ekim 2009 Cuma

Buhar Makinesi


Hamileyken bir listem olduğunu hatırlıyorum ..Çoğu şeyi araştırmış ve daha sonra vaktim olup alamam diye 7-8 aylık hamileyken almıştık.Fakat Beril temmuz doğumlu olduğundan buhar makinesi ,bu listede olduğu halde sonraya kalan şeylerden biridir.Ta ki geçen haftaya kadar.
Malum soğuk havanın Ankaraya gelmesiyle gece kaloriferi yakıp uykuya daldık .Fakat gelin görün ki Beril gece 3e doğru hırıltılı sesler çıkarmaya başladı ,aslında ben de rahatsız olmuştum,hava epey kurumuştu..Tabi insanın aklına hemen kötü şeyler geliyor acaba çocukcağızın burnunu bişey mi tıkıyor diye o saatte burnuna burun aspiratörünü sokup bir de ağlattım ama neyse ki değilmiş.
Ertesi gün hemen buhar makinası almak için yola çıktık..Eskiden internetten herşeyi araştırıp alırdım hatta kullanıcı yorumları okumadan ve blog dostlarına bakmadan aldığım şey sayısı azdır ..Fakat bu sefer Berilin ağlaması nedeniyle biraz kader kısmet şeklinde Esseden bir buhar makinası aldık..Ama fena çıkmadı neyse ki..Şimdi ne zaman kaloriferi açsam ilk iş buhar makinasını da açıyorum gerçekten çok faydası oluyor aklınızda bulunsun..

4 yorum:

Eylm-Sdnz dedi ki...

bende çok faydasını gördüm halende görmekteyiz..bencede çok kullanışlı ama kimi dr da önermiyormuş??

Hande dedi ki...

Aslında çok uzun süre kullanımı belki de zararlı olabilir ,odanın nem değerine bakmak lazım..Aşırı nemden de nefes almak zorlaşabilir..Bunu bir dahaki gidişimizde doktorumuza soralım..:))

Efsun dedi ki...

Selam bugün gördüm minik Beril'i. Bizde bir Ankara ziyaretimizde tefal'in buhar makinesini almistik ve cok memnunuz, kullaniyoruz. Ankara'dan aldigimizda burada böye birsey bulamamistim, hayret etmistim. Simdi bu sene buradada görüyorum buhar makinelerini. Sevgiler:)

Hande dedi ki...

Hoşgeldiniz..Aslında benim de aklımda tefal vardı ilk başta,fakat essedeki ürün çeşitliliği daha çok geldi,bir de aslında satıcı kadın tefaldekinden daha sıcakkanlıydı beni daha iyi ikna etti ...:))

Related Posts with Thumbnails