20 Aralık 2009 Pazar

En Hızlı Yılbaşı Alışverişim


Her sene yaya yaya yaptığım,hatta nerdeyse 1 ayda tamamladığım yılbaşı alışverişini sadece evet sadece 1 günde tamamlamış olmanın mutluluğunu yaşıyorum efendim..Bahsi geçen bir gün sanılmasın ki, bir tam gündür sadece yolda geçen süre de dahil olmak üzere 2saat 45 dakikadır..Diyeceksiniz ki dakikasını da mı saydın....Evet saydım...Gün itibariyle 4 ay 28 günlük olan bebeğimizi taa Eskişehirlerden gelen anneme ve babama bıraktık..Ve koyulduk yola..En sevmediğim şey pazar günü büyük alışveriş merkezlerine gitmektir..İlla ki haftasonu gidilecekse cumartesi saat en geç 12.00 de kapısında olunmalıdır..Ki siz dönerken , kahvaltısını yapmış,gazetesini okumuş ,üstüne de orta kahvesini içmiş güruh yeni geliyor olsun..

Tabi bu sefer öyle olmadı, olamadı..Beril ne zaman bırakılmaya müsait olursa ,o zaman evden çıkılabildi..Yol tam bir kabustu Panora'nın girişinde kuyruk vardı(ilk kez gördüm).. Park yeri bulmak imkansız gibiydi.. 3.kat otopark bile tam kapasite doluydu..Biz de eski bir numarayı denedik..Ana bina kapısından alışveriş arabasıyla otoparka yönelen bir yaşlı çifti takip ettik..Tabi yaşlı olduklarını niye söylediğimi tahmin edersiniz.. İnip poşetleri yerleştirmelerine yardım edesim geldi.. Böylelikle yolda ve park yerinde vaktimizin çoğu geçmiş oldu.. Tabi son sürat mağazaları dolaştık ve hayatımızın en hızlı alışverişini yaptık..

Uzaktan müthiş zevkli süslenmiş Sephora'ya baktım..Eskiden nerdeyse 1 saatimi geçirdiğim bu mağazaya hiç girmesem daha iyi dedim...Yine de bu kadarına da şükür deyip, geri dönüş yolculuğuna başaldık ki ne görelim yağmur başlamış...Ve tabi yağmurla trafik felç olmuş ve biz de malum güruhla hareket ediyoruz tabi suç da bizde....

Resimlerde güzel güzel paketlenmiş hediyeleri görüyorsunuz,bizimkilerde böyle paketler zaman kaybı olmasın diye yok..Hediye alınanlardan bloğumu takip edenlere ithaf ediyorum bu resimleri..

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails