19 Aralık 2009 Cumartesi

Banyo Sorunsalı


Ne oldu ,nasıl oldu bilemiyorum..
Ama Beril bir anda ,bir günde banyodan nefret etti..
İlk seferinde anlamadım belki su sıcak gelmiştir diyerek kendimi avuttum ama yok..

Son bir haftadır suya girer girmez,çığlıklar kopuyor..Her yöntemi denedim,küvetinin dışında diklemesine kovaya soktum,kucağıma alıp duşa girdim(ki bunu doktorumuz önermişti)hiç biri fayda sağlamadı..

Oysa ki bir yaz bebeği olarak Beril göbeği düştü düşeli ,neredeyse her gün yıkanıyordu..(Gerçi bahsi geçen göbek inat edip 15.gün düşmüştü)

Şimdiye dek onun sorunu banyodan çıkmaktı..Banyodayken gayet mutlu olan Beril, banyodan çıktı mı giyinmeyi bırakın ,havluyla daha sararken çığlık atıyordu..Hatta geçen bayramda annemin üst kat komşusu 'Gözünüz aydın torununuz gelmiş,banyodan çığlıklarını duydum..'demişti..Öyle bir ağlama yani..Artık bu ağlama seansı banyo süresince sürüyor ki gözümüz aydın..

Resimde mutlu mutlu bebeğine banyo yaptıran bir anne ve mutlu bir bebek görünüyor..Biz hiç kendi resmimizi koymayalım, görenler bir daha bloga falan girmez..:))

4 yorum:

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Çok benzerini yaşadık,kaymak ta.Neyse ki çok uzun sürmedi,geçici de olsa şöyle çözmüştük biz,biz banyoya değil banyo bize geliyordu,ılıştırılmış hazırlanmış su odaya getirilir,doğal bebek süngeri ile kovadan su alınıp havlu üzerinde kuzu,yıkanma silinme arası bir uygulamaya tabii tutulur,yıkanmadığını zanneder onun gönlü olur:))Bir deneyin derim ben,kolaylıklar dilerim.

Hande dedi ki...

Çok teşekkürler,değişik bir yöntemmiş denemek lazım...

evrim dedi ki...

oy canım kıyamam duru hep çok sevdi yıkanmayı...plastik ördeklerle falan da olmuyor mu? biraz da müzik? biraz curcunalı ama belki hoşuna gider..su sıcaksa bir keresinde Duru da ağlamıştı çok..takip eden 3-4 yıkama buyuncada unutmadı ve ağlamaya devam etti...sonra unuttu..şimdi benden sonra duru hanımı getiriyor babası oynaya oynaya yıkanıyoruz ve çığlık çığlığa(çıkmak istemiyor çünkü) banyoyu terk ediyor..umarım beril için de aynısı olur

Hande dedi ki...

Evrimcim sağol canım...
Son yıkamam çok şükür biraz daha iyi geçti..Plastik balıklarımız var..Bir de kocaman bir kelebek onlarla biraz oyalanıyor..Ama eskisi kadar uzun yıkanmak istemiyor kesinlikle..İnşallah geçiçi bir süreçtir...

Related Posts with Thumbnails