30 Ekim 2011 Pazar

Dostlarla

Bazen iyi ki bir bloğum var diyorum öyle güzel dostlarımız oldu ki bu sayede..
Bugün, sabah kahvaltısı için İlknur' lara davetliydik..
Kuş sütünün eksik olduğu sofrasını resimledim sizler için ama çoğu mideye indirilmişti ben çekene kadar..
 Çocuklardan fırsat bulduğumuz aralarda sohbet ettik...
Kızlar oynadı, eğlendi, kaçınılmaz olarak oyuncak kavgaları çıktı..
Bizim beyler hemen kaynaştı, bir ara bizi unutmuşlardı..:))
Kısacası çok eğlenceli birkaç saat geçirdik..
İlknur'a bir kez de buradan teşekkür etmek istedim..
En kısa zamanda bizde buluşmak üzere diyoruz..

3 yorum:

SERRA dedi ki...

ne güzel böyle buluşmalar:)
blogger dostluğu ayrı değil mi?
sizleri çok özledik..sevgiler

ilknur malcı dedi ki...

:)
Handecim asıl biz teşekkur ederiz.Ne iyi ettiniz geldiniz, gözümüzü gönlümüzü açtınız.Çok çok öpüyoruz.

Hande dedi ki...

Serracım, biz de sizi çok özledik keşke gelseniz de hep birlikte görüşsek..
İlknurcum bir kez daha teşekkür etmek istedim ,çok yoruldun, en kısa zamanda bekliyoruz..sevgiler..

Related Posts with Thumbnails