7 Şubat 2011 Pazartesi

Ayşegül

Ayşegül serisi, çocukluk anılarımızda kitap denilince akla ilk gelenlerden,,
Hala çoğu çocuk kitabında bu kalitede resimlere rastlanmıyor..

Marcel Marlier'in Fransızca olarak yayınlanan Martine serisinin çevirisi Ayşegül..
Kısa bir süre önce kitapçılarda Pelin ile Arda ismiyle yeni serisi sunuldu yine Marcel Marlier imzasıyla..
Ben de Beril'e bir  kaç tanesini almıştım, yine çizgileri muhteşemdi..
Fakat öğrendim ki yeni kitaplar gelmeyecekmiş, çünkü  çizeri ocak ayında 80 yaşında aramızdan ayrılmış..
Şimdilerdeyse YKY, eski Ayşegül serisinin iki kitabını piyasaya çıkarmış ..
Almak isteyenler için internet üzerinden de satışları var..

6 yorum:

Funda Ceyhan dedi ki...

Çok severdim ben de Ayşegül'ü.. Bir de Heidi' yi. Güzel şeyler aşılardı bizim zamanımızın çizgi filmleri bile..

Adsız dedi ki...

Hande selam - Beril okuyor mu kitapları. osman bütün kitapları itinayla parçalıyor :) resimlerine bakmayı da seviyor ama neticede tüm kitapların akıbeti aynı oluyor. bu arada aysegul serisi benim de cocuklugumun en canlı anılarından. sevgiler...

Unknown dedi ki...

Resimleri çok güzelmiş gerçektende...

Hande dedi ki...

Funda, ben de Heidi'yi severdim, kesinlikle konuları daha düzgündü..
Ece, Beril kitapları okumuyor malesef bizim kitaplar da parçalandı ama ben yine de kendime hakim olamıyorum epey kitap alıyorum...
içimizdeki karnaval, çok güzeldi resimleri keşke kitaplarındakilerden de bulabilseydim bir kaç örnek..

Adsız dedi ki...

babam benim adımı işte bu kitaplardan görüp te koymuş:)
ben de bir zamanlar Hürriyet gazetesi pazar eki ile birlikte verdiği dönemlerden biriktirmiştim. ileride çocuğum olursa ona okurum diye
sevindim tekrar çıkacak olmasına.. eksik olanları tamamlarız hiç değilse:)

Hande dedi ki...

Anne müdürü, tamamlamak lazım şekerim ama göstermeden kazaya kurban gidbiliyorlar çünkü..:))

Related Posts with Thumbnails