1 Mayıs 2010 Cumartesi

9 Ay +9 Gün

İşte Beril karnımda tam da bu kadar kalmıştı..9 ay 9 gün..

Ne garip, bir canlının ,minicik  gözle görülmeyen bir hücrenin büyüyüp 9 ay 9 günde nefes alan,gören,duyan,kalbi atan ,minik bir insana dönüşmesi..Tam anlamıyla bir mucize..

Hayatımın hiç bir döneminde hamileykenki kadar merak ,endişe ve mutluluk duygusunu bir arada yaşamamıştım..Çok yoğun duygulardı..,

Bir bebek sahibi oluncaya kadar her duyguyu ,her sevgiyi bildiğini sanan ben, ne kadar da yanılmışım diyorum...Karşılıksız sevginin ,tam da karşılığıymış bu sevgi..

Hiç kimse bu dünyada( bir anne hariç )gecede 8 kez kalkıp,sabah da kendini gece gece kaldıran bu insana ,sevgi dolu bakıp,öpüp koklamaz..Ya da yemediği yemeği suratına püskürten bir insana; ''Doydun mu kuzum? Canım benim..'' demez..

Şimdi diyeceksiniz nereden depreşti bu annelik hallerin...Bugün, Beril tam 9 ay 9 günlük..Benim karnımda geçirdiği günle eşit, tam da bugün..

Kutlamak istedim..Tarihe not düşmek gerek dedim..Kuzum biraz büyüdü galiba dedim..Maşallah ona..Nice mutlu aylara,nice sağlıklı günlere..:) Hep birlikte..

3 yorum:

SERRA dedi ki...

hep beraber ,ayrılmadan birbirinizden mutlu günlere inşl.,an-ne-lik=sınır tanımayan sevgi değil mi?

Hande dedi ki...

Teşekkür ederiz Serracım,hep birlikte..Aynen sınırsız sevgi sanırım tam karşılığı

turuncu dedi ki...

çok güzel yazmışsın...inşallah bende aynı duyguları yaşarım bebiş doğduğunda..Allah daha güzel günler göstersin inşallah...

Related Posts with Thumbnails