17 Kasım 2009 Salı

Beril'in en sevdiği oyuncak


Oyalansın diye Beril'e epey oyuncak almıştım..Fakat hepsinden hemencecik sıkıldı..Bir oyuncağa en fazla 2 dakika bakıyordu..Haftasonu resimdeki oyuncağı buldum hem dönüyor ,hem de içindeki minik toplardan sesler geliyor..Aslında mama sandalyesi ya da puset için düşünülmüş bir oyuncak ,fakat müthiş oyalıyor..Hatta kendi de uzanıp tutmaya çalışıyor..Mümkün olsa tutup o da benim gibi döndürecek..
Bu arada ,geçen hafta Esatta bir oyuncakçıya girdim,tabi o sıralar oyuncak arayışım da son sürat devam etmekte..Satıcıya ''3 aylık bebek için oyuncak var mı ?''dedim..Ne dese beğenirsiniz ''Abla 3 aylık bebek ne anlar oyuncaktan..''Hadi buyrun ..Üstelik adamın hemen yanındaki rafta 0+ yazan oyuncaklardan duruyor..Acaba onları kime satıyor ya da satamıyor...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails