8 Temmuz 2009 Çarşamba

Heyecan


Az kaldı..Artık 38. haftaya yaklaştık..Tabi bu arada Beril hanım sıkılıp süpriz de yapabilir..Hastane çantasının eksiklerini nihayet dün tamamladım..Ama sanki abarttım..2 tane küçük bavul oldu..Eksik kalacağına fazla olsun diye düşündüm ..
Bu arada her gece doğumla ilgili ilginç rüyalar ve düşünceler içindeyim..Yaklaştıkça korkuyorum ama mutlulukla ve heyecanla karışık bir korku..Merak ediyorum kime benziyor acaba diye..Çok dua ediyorum sağlıklı ve hayırlı bir çocuk olsun diye..Bazen de garip ağrılarım oluyor karnımda ,o zamanda tamam başlıyor doğum diye heyecanlanıyorum..Yani bu günlerde ilginç rüyalar,müthiş sıcaklar ve büyük bir heyecan içindeyim..Hadi hayırlısı..:))

2 yorum:

funda dedi ki...

merhaba bloğu şifreledim ve mail adresinizi bulamadım davet göndermek için.. bana yazarsanız gönderebilirim.
mercanbostancioglu@gmail.com

zeynep dedi ki...

hande, uzun zamandır yazmıyorsun?
doğum nasıl oldu? bebeğin doğmuştur diye düşünüyorum:-) güle güle büyüt beril'i. fotoğraf koyarsan kızımın adaşını görmüş oluruz:-)

Related Posts with Thumbnails