7 Temmuz 2009 Salı

Bebek Hareketleri


16 haftalık hamileyken başladım internette araştırmaya ,acaba bebek hareketleri nasıl hissediliyormuş diye..O kadar çok kafa karıştıcı ve garip açıklama vardı ki mesela birinde bir kelebeğin içinizde kanat çırpması gibidir diyordu..Nasıl yani kelebek nasıl kanat çırpar ki insanın içinde diye düşünüyordum..Sonra 33 haftalık hamile bir arkadaşıma sordum ben böyle sanki gaz geçişi gibi bişi hissediyorum onlar mı oluyor diye..O da dedi ki yok öyle gaza benzemez baloncuk patlaması gibi oluyor önce..
Neyse ben nihayet 20. haftada anladım nasıl olduğunu, aslında o başta hissettiklerimin de bebek hareketi olduğunu..Şimdiyse artık yeri çok daraldığı için ya çok sert hareketler oluyor,ya da kayma hareketleri..En çok da hıçkırıkları beni telaşlandırıyor..Hareketleri bir süreliğine kesilince merak edip niye hareket etmedi demek,ya da 15 dakika boyunca hıçkırırsa niye bu kadar uzun hıçkırdı bu sefer diye endişe etmek..Ama sanırım insan anneliğe böyle böyle alışıyor...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails