24 Mart 2009 Salı

Hedefli Alışveriş


Artık tutumlu bir insan olmaya karar verdim..Bu cümleden eskiden çok savruktum şimdi düzelmeye çalışıyorum anlamı çıkmasın.Aslında işin özeti şu, taşındıktan sonra baktım ki dolaplar dolusu kullanılmayan eşya, kozmetik malzemesi, kap kacak var..Bundan sonra alışverişlerde daha dikkatli olmaya karar verdim..Eskiden alışverişe çıkınca almam gerekenin yanında ' a bu da indirimdeymiş' deyip başka gereksiz şeyler de alıyordum ( ki biliyorum, çoğu kişi ben de ben de diyor). Artık sadece gerekli şeyleri almaya çalışıyorum.. Mağazaların bizi gaza getirmek için yaptıkları kampanyalara ve indirimdeyiz çok ucuz sakın kaçırmayın tarzı promosyonlarına da göz ucuyla şöyle bir bakıp gülümseyerek geçiyorum..Bakalım ne kadar devam ettireceğim..
Sevgili dostlar eğer birgün alışverişte karşılaşırsak, lütfen siz de beni uyarın motivasyona ihtiyacım olabilir zaman zaman..:)

1 yorum:

nebahat dedi ki...

tamam, mutlaka yapacağım :)

Related Posts with Thumbnails