17 Mart 2009 Salı

Acele


Hep bir yere yetişme derdindeyiz değil mi?Dün akşam işten çıkışta ,eve ölçü almaya gelecek perdeciye yetişmemiz gerekliydi..Fakat feci bir trafikte santim santim ilerliyorduk ve benim belim inanılmaz ağrıyordu..Gebelik başından beri zaten kronik bir bel ağrım var,özellikle de yorulunca pik yapıyor..Hele ki arabada sabit bir pozisyonda hele de en az yarım saat süren eve dönüş yolculuğunda dayanılmaz bir hal alıyor.Neyse bir şekilde eve varıp ,perdeciye derdimizi anlatıp ve derin bir oh çekince artık bu yetişme işini düşünmeye başladım..Öğlen de aynı şeyleri yaşadığımı fark ettim..Acele bir şekilde yemek yiyip ,koşturarak klinikte bekleyen hastalara dönmek zorunda oluşumun 7. yılındayım..Artık tatil istiyorumm çok acill..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Hande, blogumda tarifini verdigim kurabiyeyi begenmene cok sevindim, bunu yorumla haber verdigin cok tesekkurler..sevgiler,Banu

Related Posts with Thumbnails