17 Mayıs 2011 Salı

Endişelenme Diyemeyeceğim..

Bugün ilginç bir durumla karşılaştık, anlatmadan geçemedim..
Hava güzeldi ben de akşam saati Beril' i arabasına koyup Tunalı'da kısa bir gezintiye çıkardım..Bütün gün parkta oynamış kuzunun karnı tok, sırtı pek, kendi yorgundu..Kısacası , araba gezmelerinden hoşlanmayan Beril insanı, gayet sakin bir şekilde arabada gelene geçene gülücük atıp, el bile sallıyordu..

Tabi genel olarak herkes yağmurlardan ve soğuktan sıkılmış olduğundan kendini dışarı atmıştı..Boy boy bebeler, arabalarında, çoğu da bütün gün aynı Beril gibi parkta, bahçede oynamaktan bitap caddede geziyorlardı..Tam bu esnada yanımızdan geçen gebe hanım, Beril' i göstererek eşine şu cümleyi kurdu: ''Bak hayatım hiç bir bebek ağlamıyor, hepsi de sakin sakin arabalarında oturuyor..Bence abartıyor insanlar bebekler çok ağlar diye..Hiç endişelenmemize gerek yok.''
Dursam sebebini söylesem ne fayda, yaşa ve gör demek istedim sadece..
Şu arabada gördüğünüz sakin kişi, bir keresinde arabaya binmemek için betona kafa üstü uçmuştur ve ağzı yüzü şişip, yaraları haftalarca yüzünde kalmıştır..
Ağlamanın, hatta işini hallettirmek için ağlamanın da kitabını yazıp imzalamıştır..
Kısacası hiç bir şey göründüğü gibi değildir sevgili gebe kardeşim..İnşallah seninki uslu cinsten olur ama öyle bile olsa, o da ağlar merak etme..Ağlamayan bebek var mıdır? Tabi ki yoktur..:))

5 yorum:

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Çekenden sor demişler, ben de sinir olurdum, kadayıf pütür yemezdi bir yere giderdik, aaa nasıl yemez kocaman çocuk falan gibi tespitler, herkesin gönlüne göre olsun da ağlamayan bebiş olur mu acaba ona bebek denir mi? Çok sevgiler

çakıltaş dedi ki...

Çok güldüm ya!
E tabi sadece Beril değil hepsi tek tek sırayla imzalıyor o kitabı:)

Fatma dedi ki...

Ağla bebeğim ağla diyorum bazen çünkü bir sebep yokmuş gibi görünüyor, ben üstüne düşmediğimde de susuveriyor:) bazen ama.

SERRA dedi ki...

keşke imkan olsaydı da gebe hanımın bebeği üç aylık olunca tekrar bir fikrini sorsaydık:) ha bebek yaşına gelince zaten söyleyecek çok şeyi vardır.
evet canım sizde ki imzalı kitaptan bizde de var 2009 basımı:))

Hande dedi ki...

En azından sizlerin yorumlarını okuyabilseydi..:))

Related Posts with Thumbnails