26 Nisan 2011 Salı

Afacan Dostlar

İşte karşınızda Beril'le Peri..
Namı diğer afacan dostlar..
Geçen hafta buluşup, kah birlikte, kah ayrı ayrı oynadılar..
Oyunun başında Beril, Peri geldiği için sevinçten deliye dönmüştü..
Tabi sonrasında hiç oynamadığı, hatta dönüp yüzüne bakılmayan oyuncaklar birden kıymetlendi ..
Zaman zaman oyuncak krizleri yaşandı ama Allah'tan fazla uzamadı..

Tv karşısında mama sefası yaptılar..
Altlarına serilen kocaman bir çarşaf sayesinde gönüllerince yediler, içtiler, döktüler..
Birbirlerinin yediklerinin bile tadına baktılar..
İkisi de çok şekerdi..

Ne zamandır görüşemeyen iki anne, iki eski arkadaş , ne konuştularsa bu arada konuştular zaten..
Günün bombası ise çocuklara tuvalet eğitimi için bir kitap okumaya çalışan beni, sadece Peri'nin annesinin dinliyor olmasıydı..:))
Bizim afacan dostlar o sırada lazımlığın içine ayaklarını sokup, lazımlığın içinde ayakta dikilme oyunu oynuyor ve yan gözle bize bakıp ''Deli mi ne bu kadınlar ?'' diyorlardı..

8 yorum:

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Ne zamandır meraktaydım, anneciğin nasıl biraz daha iyi mi Handecim

ayşegül dedi ki...

çok tatlılar ama :) ne iyi etmişsiniz...

Deli Anne dedi ki...

Aslında kızlardan birinden biri öğrenip de diğerinin yanında usulca yapsa lazımlığa tuvaletibi diğeri pek kolay öğrenirdi:)

Adsız dedi ki...

ne güzel eğlenmiş kuzular. bu tuvalet eğitimini ne yapacağız, hakikaten? ben yazı bekliyorum. ufak ufak lazımlık alıştırmaları yapmaya çalışıyorum ama çok devamı olmuyor açıkçası ... bakalım hayırlısı.

Hande dedi ki...

@kaymaklı kadayıf:sağol canım kemoterapi alıyor annem, biraz halsizlik yapıyor tabi..iyileşmeye çalışıyor ne yapsın..
@ayşegül: gerçekten iyi oldu, keşke daha sık görüşebilsek..
@deli anne:ikisi de tuvalet konusunda henüz bir ilerleme kaydetmediği için şimdilik zor biraz..:))
@ece:biz de çok sıkmıyoruz, ben de yaza da bir hız kazandırmayı düşünüyorum ama benim düşünmemle olmuyor ..:))

Fatma dedi ki...

İki şeker paresi, çok tatlılar maşallah. Malesef biz de tuvalet konusunda bir gelişim gösteremedik. Yaptıktan sonra ve yapmadan önce haber veriyor ama ne lazımlığa oturuyor ne de klozete:(

Hande dedi ki...

Fadişcim inşallah yakında hepsi öğrenirler ne diyeyim..

çakıltaş dedi ki...

çok şirinler ya...gene şanslısın dinleyen biri olduğu için:)

Related Posts with Thumbnails