4 Ağustos 2010 Çarşamba

Trafik Canavarı

Aslında Eskişehir'i tanıtayım,bebekle gidilecek yerleri yazayım istiyordum ama bugün olan bir olay beni allak bullak etti..
Evet bunlar Türkiye'nin gerçekleri ama bu kadar burun buruna daha önce hiç gelmemiştim..
Beril bebek arabasında, karşıdan karşıya geçmek için bir sokak kenarında bekliyorduk...
Tam o sırada sokağın köşesine ,minibüs gibi olan transporterlardan geldi..
Ama ana yolda çok yoğun bir trafik olduğu için dönmesi neredeyse imkansız..
Neyse biz biraz bekledik ,baktık adamın döneceği yok,en iyisi biz geçelim dedik..
Demez olaydık,adam bizi hiç görmeden bodoslama dönmeye kalkmaz mı?
Hem de dönerken bizim olduğumuz tarafa değil,diğer tarafa bakarak..
Tam da önünde Beril'in bebek arabası..
İnanır mısınız herşey 1-2 saniye içinde oldu..
Ben o hızla Beril'i geri çektim,neyse ki sadece bebek arabasının tekeri yamuldu..
Çok şükür ki Beril'e birşey olmadı..
Ama benim ömrümden ömür gitti..
Hemen arkadaki dükkanlardan bana su falan getirdiler..
Adam da inmiş arabadan özür diliyor..
Yani Allah korusun çocuğa birşey olsa ,özürün ne faydası olacaksa..
Verilmiş sadakamız varmış dedik,çok şükrettik..
Sonradan düşündüm,işte insan hayatı pamuk ipliğine bağlı,bize çok büyük görünen dertler ,sorunlar böyle bir olayın yanında hiç de önemli olmuyor..
Bir dakika değil bir saniyede bile insan hayatında herşey değişebilir..
O yüzden çok şükür diyorum,Allah onu bize bağışladı...
Hepimizin bebeklerini,çocuklarını Allah korusun kazalardan,belalardan diyorum..

8 yorum:

Shopp-ing-bag dedi ki...

çoook geçmiş olsunnn.. okurken çok kötü oldumm. ben de kızımla arabyla gezerken çok korkuyourm..hiç anlayışlı değil çünkü insanımız..vızır vızr geçiyorlar.. allahım tüm yavrularımızı korusun..

evrim dedi ki...

inananamıyorum ya ben kafayı yerdim ve adamı parçalardım sanırım..özür falan boş böyle zamanlarda sen iyi sabretmişsin..çok geçmiş olsun canım

uzunbacak dedi ki...

Geçmiş olsun, gerçekten korkmuşsundur. Dediğin gibi yavrularımız sağlıklı olsun da diğer dertler elbet halledilir. Tatlı Beril'e büyük geçmiş olsun. Herkes çok dikkatli olmalı trafikte. Ufak bir dikkatsizlik bile çok kötü sonuçlar doğurabilir. Trafik canavarı olmayalım lütfen...

Sağlıklı hayatlar...

Hande dedi ki...

Herkese çok teşekkürler,gerçekten Allah korudu diyoruz..

SERRA dedi ki...

Okurken inanamadım!
canım benim yaa,Allah korusun o küçük meleği...

çakıltaş dedi ki...

geçmiş olsun canım,ucuz atlatmışsınız neyse ki, bende Defnenin varlığından beri çok korkuyorum trafikten, minibüslerden...o kadar düşüncesizler ki...ne desem az

öperim beril'i

Hande dedi ki...

serracım,çakıltaşcım teşekkür ederiz teyzeleri..

turuncu dedi ki...

geçmiş olsun Allah tekrarını göstermesin...onlar melek işte Allah koruyo...sağlıklı günler geçirin inşallah

Related Posts with Thumbnails