5 Temmuz 2010 Pazartesi

Günler Geçerken

İdrar yolu enfeksiyonumuz sebebiyle keyifsiz günler geçirdik,hele ki  konu ilaç içmek olunca Beril beni çok zorladı..Kaşıkla son bir aydır ağzına bir şey sokmak(çorba ,yoğurt,vs.) mümkün olmadığı için, ilacı da kaşıkla içirmemiz neredeyse imkansız bir hale dönüştü..Ben de damlalıkla damla damla içirmeye uğraştım..

Herşeyin üstüne bir de Beril'in çıkmayan dişleri çıkmaya kalkıştı tam oldu..Zaten daha da çıkmasalardı literatüre en geç diş çıkaran bebek olarak geçecekti.

Neyse geçelim keyifli haberlere.. Artık Beril tay tay duruyor ve desteksiz bir kaç adım atıyor..Kendi başına yürüyeceği günleri heyecanla beklemekteyiz..

Bu arada blog buluşması planladık..Sevgili Anne yazar ve Serra'yla..Resim çekmeye fırsat bulabilirsek sizlerle de paylaşırız..

P.S.Resimde, bebeğinin doğum günü yaklaşmış bir annenin, pasta resimleriyle kafayı bozmasından önce bilgisayarına kaydettiği bir pasta süsü görülmektedir..:))

4 yorum:

uğurlu gelecek dedi ki...

aman o dişler çıksada kurtulsak artık.. buara yağız çok fena yeni diş gelecek herhalde uyumayı redediyor hırçın birşey oldu çıktı sakin olmak için çok çaba harcıyorum. tay tay durumumuz aynı dört gözle bekliyoruz yürümesini..
buarada doğum günüsü yaklaşan çocuğun annesi sendromu bendede başladı :))

benden, bizden... dedi ki...

çok çok geçmiş olsun Handecim...

SERRA dedi ki...

canım benim, sıkıntısı çok annesi ondan yemiyor,laf aramızda az önce reyyan'la bir güzel kavga ettik yemiyo diye:)uyuyo şimdi..sevgiler

Hande dedi ki...

Uğurlu gelecek:Canım Yağza da çok geçmiş olsun..Doğum günü planları bir başka post konusu..:))

Pericim çok sağol..Allah tüm bebişleri saklasın hastalıklardan..

Serracım:Malesef öyle bu 2009 modeller yemiyorlar..:))

Related Posts with Thumbnails