17 Mart 2010 Çarşamba

Biz Bugün

Bakıcımız grip olmuş..Bu hafta gelmemesini söyledim..Biz de fırsat bu fırsat  gezelim bari diyerek attık kendimizi sokağa..Çünkü Beril'i evde hele ki tek başına oyalamak artık çok zor..Neyse bugün bir parka gidelim dedik..Fakat  günlük güneşlik görünen hava meğerse ne soğukmuş da haberimiz yokmuş..Kısa bir turdan sonra mecburen kendimizi bir alışveriş merkezinde buluverdik..Oradaki çocuk eğlence merkezinde (ki bunca senedir farketmemişim orada olduğunu) Beril acayip eğlendi...Tabi onun boyutunda herhangibir alet yoktu..Ama yine de diğer çocukları izledi..Onlarla çığlık attı..Renkli ve ışıklı oyuncaklara bayıldı..Hatta oradan ayrılırken itiraz bile etti kendince..İleriki zamanlardan korkmama sebep oldu bu durum..Eminim hiç çıkmak istemeyecektir..

Daha sonra alt kattaki kahvecide otururken ,yanımıza Defne adında 3 yaşında bir kız geldi..Beril'le çok iyi anlaştılar garip bir şekilde sanki bizim anlayamadığımız ortak bir dil varmış gibiydi aralarında..Üstelik Defne bizim dilimizi de biliyordu keşke tercüme ettirseydim diye epey de üzüldüm sonradan..Hatta bir ara Defne Beril'i sevme işini abarttı Beril'i dudağından öpmeye kalktı..Artık duruma müdahale etme zamanı geldi diye düşünüp kalktık oradan..

Şimdi biraz boğazım ağrıyor,diyorum ki acaba dışarda mı üşüttüm yoksa şu sevimli Defne'yle fazla içli dışlı olduk da anaokulundan bize de güzel bir virüs düştü mü?Bakıcıdan mikrop almayalım derken nereden aldık bulamadım..

3 yorum:

e. t. dedi ki...

öyledir zaten, siz hastalıktan kaçtıkça o bir yol bulur gelir.
napalım tedbiri elden bırakmayacağız yinede. annelik böyle bir şey işte değil mi?

SERRA dedi ki...

Ben de var azıcık boğaz ağrısı , zaten ne kadar kaçsan gelip buluyo bu virüs, kuzuya geçmez inşl., itirazlar başladıysa işin zor Hande'cim yaza hazırlıklı ol derim:)sevgiler

Hande dedi ki...

E.t. aynen döne döne bizi buluyor gerçekten..annelik zor ama herşeye değer gerçekten..

Serracım çok salgın bu ara ,keşke şöyle yatıp dinlenip ,bir ıhlamur yapıp yatsak ama tabi tahmin edersin ki..:))

Related Posts with Thumbnails