2 Nisan 2009 Perşembe

Değişim



Düşündüm de 6 aydır ne çok sevip de yapmadığım şey var..Üstelik hepsi de bunca yıldır kesinlikle vazgeçemem dediğim şeyler..Mesela kahve içmek,sabah güzel bir kahve gibisi var mıdır derdim eskiden ,ilk hamile olduğumu öğrendiğimde kahvesiz nasıl yaşanır acaba diye epey düşünmüştüm..Demek ki her bağımlılıkta olduğu gibi kafein bağımlılığı da geçiyor..Sonra katkı maddesi içeren ve hiç fark etmeden hayatımızda olan binlerce abur cubur..Aman dikkat edeyim derken fark ediyorsunuz ki aslında bir sakız bile binlerce katkı maddesi içeriyormuş..Neyse onları da minimum düzeyde tutmayı öğrendim..Bir de eskiden acayip parfüm severdim ve resmen parfümle yıkanıp çıkardım..Sonra daha hamile olduğumu bilmeden parfüm kokusu bana çok yapay ,iğrenç bir koku gibi gelmeye başladı..Kendimi zorlasam da özellikle ilk 3 ay kesinlikle parfüm kullanmaz duruma geldim..Demek ki neymiş hayatta vazgeçilmez diye birşey yokmuş..

2 yorum:

Defnenin Annesi dedi ki...

Hamilelik cok farkli bir dönem. Parfümeden baya uzun bir süre uzak durman gerekiyor. Emzirme döneminde bebegin senin koku almasi cok önemli.
Ben hamileyken sadece organik ürün almistim. Su haric yedigim hersey organikti :-) alis veris yapmak min. 1 saatimi aliyordum yiyeceklerin bütün etiketleri okuyordum :-)) bilmedigim maddeleride internette arastiyordum.

Hande dedi ki...

Gerçekten insan kendi için yapmayacağı şeyleri bebeği için düşünüyor,herşeye bir acabayla yaklaşıyor..Parfüm uyarısı için teşekkürler şimdiden..

Related Posts with Thumbnails