14 Ekim 2010 Perşembe

Top 5

Sevgili anne yazar mimlemiş , en çok okunan 5 yazın hangisidir diye..

İlk defa bloggerın istatistik sayfasına bu sayede bakmış oldum, kendisine bu anlamda çok teşekkür ediyorum..

Gelelim sondan başa doğru ilk 5 yazımıza:

5. Doğum Günü Notları : Demek ki epey doğum günü hazırlığında anne-baba var buradan çıkan sonuç..

4. 3.Ay Doktor Kontrolü: Bunda sanırım sevgili doktorumuz Alev Oğuz Kutlu'nun da epey payı var, çünkü kendisini ararken de epey kişi giriyor sitemize..

3. Beril'in Anlamı: Bu konunun ilk üçe girmesi  sanırım güvenilir bir kaynaktan Beril'in anlamını araştırmak diye düşünüyorum..Neticede kadın, kızına koymuş yahu ; biliyordur herhalde..:))

2. Pasta Pasta Söyle Bana: E doğum günü hazırlığı yapanlar elbet bir de pasta arayacaklardır, benim gibi..

1. Doğum Çantası:  Birincimiz açık ara önde ve beni hiç şaşırtmadı..Ben de internetten çok aramıştım..Umarım birilerinin işine yaramıştır..

Şimdi gelelim mimi bizim yollayacağımız blogger dostlarımıza:

reyyan bebek

aşkın evlilik hali

annemuduru

anne cafe

Yazabilenleri keyile okuyacağız..

Başka yazmak isteyenler olursa onlara da şiddetle tavsiye ederim, güzel bir nostalji oluyor..

4 yorum:

anne müdürü dedi ki...

handecim çok teşekkür ederim.
sabah sabah ilk iş "mim ödevimi" yaptım:)
resimsiz kel gibi oldu ama bak bakalım beğenecek misin?
sevgiler,

Hande dedi ki...

Çok güzel olmuş,ellerine sağlık şekerim..

anneyazar dedi ki...

Vay hepside güzelmiş hocam:))

Hande dedi ki...

Canım sayende öğrendik sağol..

Related Posts with Thumbnails