26 Aralık 2009 Cumartesi

5.ay ve Doktor kontrolü Vol.2



                                                                         5. ayda  bebeğin yapması gerekenler de şunlarmış..:))

♥  Ayaklarımı yerim.

♥ Çekmeyi severim,ne bulsam çekmek isterim..Sonra tutar ağzıma sokarım..

♥ İsmime bakarım.

♥ Vururum.

♥  Ev benim içim bitmiştir..Dış dünya keşfine başlarım..(Bunun doğruluğu bugün kanıtlandı ,Tunalı'daki tüm vitrinlere baktı..Eskiden arabaya bindi mi hop diye uyayan kuzu ,şimdi bakınmaktan uyuyamaz oldu,hatta bir noktada fazla dursam kızıyor..)

♥  Akşam üzeri iç sıkıntılarım başlar..(Kortizolün diurnal ritmi yani stress hormonu yükselir..)

Tavsiye edilen oyuncaklar:

Çekmeli oyuncaklar,sallanan,titreşimli,yaylı..

Müzik kutusu

Çıngıraklı patikler

Kick& play oyuncakları

Kumaştan kitaplar

(Resimde çekince titreyerek uçan bir arı olan peek a bee görünüyor..Kendisi Beril'in ilk oyuncaklarındandır ve en sevdiklerindendir.)

3 yorum:

uğurlu gelecek dedi ki...

benim oğluşunda ilk ve en sevdiği oyuncağı kraft titreşimli tırtıl bayılıyor..
ben şu gece yükselen stress hormonunu hiç sevmedim bir kaç gündrür bu hormon gündüzde çalışmaya başladı sanırım :(

Hande dedi ki...

Malesef pek sevilecek gibi değil... Ama ben kolikle kıyasladığımda kesilmeyen ağlama krizlerine göre buna şükür diyorum..:))

uğurlu gelecek dedi ki...

çok şükür kolik molik bilmedik biz gazımız vardı ama kolik derecesine gelmedik geçen haftalara kadar sakin bir bebekti şimdi çocuğumun içine canavar girdi :))
sevgiler

Related Posts with Thumbnails